Oferta: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA BAZĄ DANYCH MICROSOFT DYNAMIX Wyślij CV
Miejsce pracy: Białystok
Zakres obowiązków:
- administrowanie bazą materiałową w systemie Microsoft Dynamix w zakresie nadanych uprawnień,
- rozwój, współtworzenie koncepcji nazewnictwa materiałowego oraz koordynacja procesu,
- aktualizacja danych w systemie Microsoft Dynamix: m.in. warunki handlowe, dane logistyczne, dokumentacja techniczna,
- wprowadzanie do bazy indeksów magazynowych wg ustalonych wytycznych,
- uzupełnianie danych wymaganych do kompletacji bazy materiałowej Microsoft Dynamix,
- współpraca z działami wewnętrznymi firmy – budownictwa, zakupów, magazynu.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie,
- bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel),
- bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i samodzielność,
- rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
- komunikatywność, otwartość i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- znajomość programu Microsoft Dynamix.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- benefity pozapłacowe,
- profesjonalne wdrożenie w zakresie realizowanych obowiązków,
- elastyczną godzinę pracy,
- pracę w dużej międzynarodowej organizacji.
