Oferta: SPECJALISTA DS. ADMINISTROWANIA BAZĄ DANYCH MICROSOFT DYNAMIX Wyślij CV

Miejsce pracy: Białystok

Zakres obowiązków:

  • administrowanie bazą materiałową w systemie Microsoft Dynamix w zakresie nadanych uprawnień,
  • rozwój, współtworzenie koncepcji nazewnictwa materiałowego oraz koordynacja procesu,
  • aktualizacja danych w systemie Microsoft Dynamix: m.in. warunki handlowe, dane logistyczne, dokumentacja techniczna,
  • wprowadzanie do bazy indeksów magazynowych wg ustalonych wytycznych,
  • uzupełnianie danych wymaganych do kompletacji bazy materiałowej Microsoft Dynamix,
  • współpraca z działami wewnętrznymi firmy – budownictwa, zakupów, magazynu.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office (w szczególności Excel),
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i samodzielność,
  • rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • komunikatywność, otwartość i umiejętność pracy w zespole.

Mile widziane:

  • znajomość programu Microsoft Dynamix.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • benefity pozapłacowe,
  • profesjonalne wdrożenie w zakresie realizowanych obowiązków,
  • elastyczną godzinę pracy,
  • pracę w dużej międzynarodowej organizacji.
Na budowie stawiają ścianę

Dołącz do najlepszych!

Znalazłeś ofertę dla siebie? Aplikuj już teraz:

Wyślij CV