Oferta: Wyślij CV

Miejsce pracy:

Zakres obowiązków:

  • opracowanie i wdrażanie nowych rozwiązań technicznych z zakresu instalacji elektrycznych, elektrotechnicznych - w obszarze projektowym firmy i wykonawczym w zakładzie produkcyjnym i na budowie,
  • tworzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej – m.in. projektów instalacyjnych, schematów, detali wykonawczych, instrukcji wykonawczych,
  • współpraca z podwykonawcami oraz innymi działami firmy w obszarze instalacji elektrycznych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe inżynieryjne w obszarze: elektrotechniki/ekoenergetyki/energetyki lub innych kierunków pokrewnych,
  • dobra znajomość programu AutoCad,
  • biegła znajomość podstawowych norm i przepisów z zakresu projektowania i wykonawstwa domowych instalacji elektrycznych,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • kreatywność i umiejętność poszukiwania rozwiązań,
  • dokładność, systematyczność,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • prawo jazdy kat. B.

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie zawodowe związane z instalacjami fotowoltaicznymi lub instalacjami w budownictwie wielorodzinnym.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • benefity pozapłacowe,
  • profesjonalne wdrożenie w zakresie realizowanych obowiązków,
  • pracę w przyjaznym zespole,
  • elastyczną godzinę pracy,
  • pracę w dużej międzynarodowej organizacji.

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji BHP,
  • prowadzenie i organizowanie szkoleń BHP,
  • ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków, prowadzenie rejestru dokumentacji wypadkowej,
  • kontrola warunków pracy, stanu BHP i PPOŻ,
  • współpraca z poszczególnymi działami wewnętrznymi oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie BHP,
  • opracowywanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy,
  • monitorowanie i prewencja zagrożeń zawodowych,
  • dokonywanie oraz aktualizacja oceny ryzyka zawodowego.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe zakresu z BHP,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz w prowadzeniu szkoleń dla pracowników różnych obszarów firmy,
  • znajomość przepisów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej, prawa pracy,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, terminowość,
  • inicjatywa, umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • umowa o pracę,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • wdrożenie do pracy,
  • dofinansowanie nauki języków,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • spotkania integracyjne,
  • dodatkowe świadczenia socjalne.

Zakres obowiązków:

  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych od klientów;
  • korespondencja z podwykonawcami;
  • nadzór nad realizacją i terminowością prac naprawczych;
  • organizowanie napraw zastępczych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe w zakresie instalacji elektrycznych lub sanitarnych;
  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze instalacji elektrycznych/sanitarnych;
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie B1/B2 – warunek konieczny;
  • znajomość pakietu MS Office;
  • otwartość i komunikatywność;
  • umiejętności negocjacyjne;
  • dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • benefity pozapłacowe,
  • profesjonalne wdrożenie w zakresie realizowanych obowiązków,
  • elastyczne godziny pracy,
  • pracę w dużej międzynarodowej organizacji.

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie wsparcia w ramach problemów technicznych zgłaszanych przez pracowników,
  • diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem użytkowników,
  • zarządzanie aktualizacjami systemów Windows, aktualizacjami sterowników,
  • przygotowywanie sprzętu komputerowego dla nowych stanowisk pracy,
  • zarządzanie licencjami oraz certyfikatami,
  • zarządzanie systemem ewidencji sprzętu komputerowego.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe informatyczne,
  • minimum rok doświadczenia w pracy w dziale IT,
  • dobra znajomość systemów z rodziny Microsoft Windows,
  • dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
  • dobra znajomość systemu SCCM na poziomie Operator,
  • znajomość technologii AD na poziomie ogólnym oraz komunikacji pomiędzy SCCM a AD,
  • podstawowa znajomość funkcjonowania sieci lokalnych,
  • umiejętność instalacji, obsługi, konfiguracji sprzętu komputerowego i peryferyjnego,
  • umiejętność diagnozowana i usuwania podstawowych awarii sprzętu komputerowego,
  • Powershell - mile widziana umiejętność tworzenia skryptów,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym + czytanie dokumentacji,
  • umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • umowa o pracę,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń,
  • wdrożenie do pracy,
  • elastyczny czas pracy,
  • spotkania integracyjne,
  • dodatkowe świadczenia socjalne.

Obowiązki:

  • czynne uczestniczenie w rozwoju/tworzeniu procesów skonfigurowanych przy użyciu platformy WEBCON BPS,
  • przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych oraz tworzenie procesów biznesowych w systemie Webcon BPS,
  • tworzenie oraz modyfikowanie raportów dla poszczególnych aplikacji,
  • tworzenie oraz modyfikowanie integracji międzysystemowych,
  • analizowanie i poprawianie błędów zgłaszanych przez użytkowników systemu,
  • prowadzenie szkoleń, testów, opracowywanie dokumentacji użytkownika.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka, ekonomia, matematyka),
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość SQL/T-SQL,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz chęć proponowania usprawnień w pracy systemu,
  • komunikatywność i umiejętność współpracy.

Mile widziane:

  • znajomość BPMN oraz zasad zarządzania procesowego,
  • doświadczenie we wdrażaniu procesów na platformie Webcon BPS,
  • znajomość narzędzia Power BI,
  • znajomość systemu do modelowania procesów (preferowany system - Adonis).

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • benefity pozapłacowe,
  • profesjonalne wdrożenie w zakresie realizowanych obowiązków,
  • pracę w przyjaznym zespole,
  • elastyczną godzinę pracy,
  • pracę w dużej międzynarodowej organizacji.
Na budowie stawiają ścianę

Dołącz do najlepszych!

Znalazłeś ofertę dla siebie? Aplikuj już teraz:

Wyślij CV