Oferta: Wyślij CV
Miejsce pracy:
Zakres obowiązków:
- współpraca przy opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji, kampanii reklamowych i strategii PR,
- monitoring i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, w którym działa Spółka, działań konkurentów, zachowań i potrzeb konsumentów,
- organizacja akcji promocyjnych i kampanii reklamowych,
- przygotowywanie, zamawianie, odbiór jakościowy i merytoryczny materiałów promocyjno-reklamowych,
- wyposażanie Spółki w materiały reklamowo-promocyjne i dbałość o utrzymanie stosownego zasobu tych materiałów,
- wydawanie materiałów reklamowo-promocyjnych zainteresowanym jednostkom, prowadzenie rejestru zasobów i rozchodów w/w materiałów,
- organizowanie i udział w targach oraz innych imprezach wystawienniczych, dniach otwartych,
- aktualizacja stron internetowych,
- współpraca ze środkami masowego przekazu,
- współpraca z firmami zewnętrznymi – agencje reklamowe, agencje PR, itp.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, studia kierunkowe z zakresu marketingu,
- minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w dziale marketingu,
- praktyczna znajomość pakietu MS Office i Google Analytics,
- skrupulatność i dbałość o detale podczas wykonywania zadań,
- inicjatywa, kreatywność, twórcze pomysły,
- łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- dużą swobodę i samodzielność działania,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i realizacji wyzwań,
- stałe podnoszenie kwalifikacji,
- dobre warunki pracy oraz przyjazną atmosferę.
